Dag 03 – Vad bjuder jag på för mat?

Listan har fått ligga åt sidan ett tag, har inte riktigt kunnat knåpa ihop ett inlägg om vad jag skulle bjuda på för mat(?) men nu har jag tänkt lite, knäppt några bilder..& i'm ready! yiihaa!

Det här är vad jag skulle bjuda dig om du var med mig en heeeel dag:

jag äter sällan frukost, gör det endast om jag ska jobba då jag inte har möjligthet att äta lunch. Men när jag väl äter frukost brukar jag laga något som inte tar mycket tid och det ska vara lätt att laga. Oftast blir det omelett och skinka, annars nudlar.. jaa ni ser ju.. Lätt&snabbt! och ett glas cola/juice till maten skulle ju inte sitta fel.

Räkna inte med att du kommer få bröd till frukost.. konstig nog gillar jag icke bröd.


Lunch, varierar väldigt mycket. Äter oftast ute.. Men skulle jag få laga något till "oss" skulle det bli tortellini med tomatsås..coca cola till det förstås! :)


Middag, bjuder på det mamma har att erbjuda  :)


Yes då va det allt :) flummigt inlägg. 
/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0