Dag 1

om mig... vart ska man börja liksom? tror de flesta som läser bloggen redan vet lite om mig och det få räcka med det :) haha! jag har suttit länge här nu och jag kan inte komma på något.. jag vet inte ens hur jag ska börja?! därmed har jag också gett upp. Jag ger er några intressanta fakta om mig istället. 

* jag är väldigt dålig att på att hålla tider..
* jag är grymt envis
*Jag är innerst inne en ganska känslig person så även om jag försöker att inte ta åt mig vissa saker så slår det ändå igenom.
*Jag är väldigt familjär. min tid spenderas mycket med mina föräldrar
* konstigt nog älskar jag hösten mer än vad jag älskar sommaren..
* jag är livrädd för stora hundar..
* jag är älskar färgen svart..svart svart svart
* Jag har allergi mot nästan allt..hästar klarar jag inte överhuvudtaget, jag döööör så fort jag ser dom eller känner lukten av dom, väldigt synd tycker jag.
*jag duchar och tvättar håret varje kväll innan jag går och lägger mig. måste!
* jag älskar lufttorkad skinka.. antingen hatar man det eller så älskar man det. jag råkar vara en person som älskar det!
* jag är paranoid..jag tvättar händerna ofta..OFTA.. för jag tror hela tiden att dom är skitiga och så tror jag om folks händer med.

Hörs senare! Puss
-K


Kommentarer
Postat av: Zeb

Ska försöka låta bli att hålla koll på denna information när vi ses i Bacchus nästa gång...

2011-04-05 @ 19:51:01
Postat av: Linda

inte info om steph zeb! det är om kicki :P

2011-04-05 @ 20:07:01
Postat av: Zeb

Doe, att man ska behöva hålla koll på det också

2011-04-05 @ 20:42:00
Postat av: Zeb

Ni får ta med Kicki till Bacchus så har jag ju inte haft fel

2011-04-05 @ 20:48:04
Postat av: Linda

Haha :p nu har stephs version kommit upp på bloggen iaf

2011-04-05 @ 22:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0