Kärlek vid första ögonkastet...





..jag tror inte på det, men nu fan gör jag det! Kärlek vid första ögonkastet. Jag fick träffa vovvens matte, Jack. Han är amerikanare och pratar endast engelska, vilket förvånade mig. vi har snackat via mail och allt stod på svenska och det visade sig att han hade google translate allt han skrev :D ruuligt. (onödig info)  

vovven var så söööt.. han va så lugn och skällde inte en enda ggn. Jack sa också att vovven är väldigt stupid, han ramlade nästan av från bordet utan att någon rörde honom och hela han såg så oskyldig. älskar tröga hundar:) jag vet inte vad jag ska säga mer om hunden. helt förälskad! har redan glömt bort färgen och håret, jag gillar allt med hunden.  Inget är bestämt ännu.. vi ska fundera över det tills på onsdag då hunden är både vaccinerad och besiktad.

/Kicki

Kommentarer
Postat av: frida

Åhh vilken sötis. :)

2011-04-11 @ 23:38:54
URL: http://beares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0