Om mig

Har sådan bloggtorka så kör copy på Kickis idé. Håller med henne det är grymt svårt att komma på vad jag ska skriva, vill ju skriva något intressant men allt känns lite halvdant då jag inte har någon speciell talang eller liknande. Här kommer i alla fall lite personlig fakta.
  • Jag föddes i Karlstad och fastän jag flyttade från Värmland tidigt ligger det varmt om hjärtat. Hoppas att Färjestad vinner SM guld!
  • Jag är en hopplöst dålig förlorare. När jag träffar nya människor så undviker jag att spela sällskapsspel eller liknande för är rädd för att förlora och vill ju inte visa min dåliga sida det första jag gör;)
  • Jag kan verkligen inte ljuga, eller ljuga kan jag väl men det är lätt att genomskåda då jag antingen ler eller tittar bort. Om jag mot allförmodan skulle lyckas lura någon måste jag kort därefter erkänna lögnen.
  • Mangodoft är det godaste jag vet, direkt jag ska köpa kräm, ljus eller liknande med doft så väljer jag mango.
  • Jag älskar onödiga kläder/skor, när jag ska shoppa baskläder kommer jag allt för ofta hem med någon söt klänning. Kul att köpa men inte direkt användbart då det inte finns tillfällen för dem. För att inte få dåligtsamvete brukar jag därför hitta på tillfällen att ha dem på, tex. ”men denna kan jag ha på alla hjärtans dag eller på hennes födelsedag” osv. Sanningen är att jag nu har klänningar fram tills minst julafton. Antingen är det för få speciella dagar i mitt liv eller kanske för många finklänningar.
  • Just nu älskar jag att laga mat och baka. Nu i pluggstressen gillar jag wokad broccoli med stekt skinka, så simpelt men så jäkla gott.
  • Brukar vanligen läsa kanske 15 modebloggar dagligen men nu när jag har egen lägenhet har jag bytt ut i alla fall 7 stycken mot inredningsbloggar.
  • Vill så gärna ha en fransk bulldog, har sen i julas gått in på blocket med jämna mellanrum för att hitta den där hunden som hjärtat slår extra mycket för. Åh vill ha en nu!
-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0