Tio låtar som får mig att känna mig på tio olika sätt


Kär- ”Collide” (Howie Day)

Saknad- ”I tveksamhetens tid” (Lisa Ekdahl) eller Come home (One republic)

Ledsen- “Swans” (Unkle Bob), “Eve the apple of my eye” (Bell X1)

Glad- “Better together” (Jack Johnson)

Vill dansa- ”The view” (Modest mouse) eller ”Havet är djupt” (Disney)

Rädd- Arikv-X intro (Skiter ner mig)

Somrig- “Love you more” (Racoon)

Pepp- “The time is now” (Asha Ali), “I am not a robot” (Marina and the diamonds)

Partymood- ”Fuck you” (Cee lo green)

Nostalgisk- "Miss fatty" Hahaha LY:D:D

 

Låtar som jag inte kan lämna osagda:

“Chasing cars” (Snow patrol), “Samson” (Regina Spektor), “Life is a song” (Patrick Park), "The end is not near" (Band of horses), "Sleeping to dream" (Jason Mraz)

 

Ser ni ett samband? Haha ja jag gillar lugna..lugna låtar;)

-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0