Tummen ner för H&M

Otroligt besviken på H&M! Har väntat på denna dag i flera månader just för att jag skulle hinna köpa det jag ville ha från conscious kollektionen. Stod i kö och väntade i en halvtimme innan de öppnade och när jag kommer in finns varken de virkade eller volangshortsen kvar. Det visar sig då att de redan smygsläppt delar av kollektionen. Efter några varv i butiken lyckades jag tillslut hitta volangshortsen dock i bara större storlekar men köpte med det ändå, får väl bli något syprojekt eller liknande.



Här ovan ser ni de saker jag hittade i butik, hann även köpa lite från nätet innan jag åkte iväg, så nu får jag sluta att hänga läpp för det mesta fick jag tag på ändå:)

Kommentarer
Postat av: vilhelmina

vill du sälja volang shortsen? snälla, svara til min blogg!!

2012-05-29 @ 20:47:50
URL: http://westmanvilhelmina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0