1. Berätta om dig själv



Jag är en jultokig tjej med en passion för att studsa på studsmattor och skor. Klänningar har jag alldeles för många och avskyr sötsliskig cider utan engelsk ska det va. Helst av allt reser jag till platser jag aldrig tidigare besökt eller london för det är typ den bästa staden i världen! Min dolda talang är att jag är grymt bra på att vara ful alltså göra grimaser och att shaka tills varenda muskel värker. Jag är grymt envis och gör allt för att få min vilja igenom. Jag har världens bästa familj och underbara vänner! kan vara rätt tillbakadragen men också social om jag vill men släpper inte gärna in männsikor. ÄLSKAR mitt jobb, vill helst av allt jobba varje dag, hur bra är det inte att ägna sin arbetsdag inne i en butik man gillar?? Drömmer om min Franska bulldog och är nog alldeles för barnslig för att vara 20.

-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0