10. Berätta om vad som finns i din väska



Just nu använder jag min fina orange väska från Gina tricot (ofc) för den lyser upp så fint i höstmörkret. Annars har jag alltid med mig ett par solglasögon kanske lite väl optimistiskt dock bär jag även med mig ett paraply (hej bor i Borås). Iphonen är såklart med samt jobbkortet då jag i princip jobbar varje dag nu. Har även med mig pennor, tuggummi och nycklar såklart. Bjässen där på hörnet är min gigantiska plånbok den är lite som en väska i väskan. När jag inte orkar gå så tar jag bussen och ni kan även skymta mitt favorit läppglans från dior (luktar gott och ger fin glans utan att klibba för mycket). OBS detta är en oerhört förskönad bild egentligen inkluderar väskan mängder..mängder av jobbkontrakt samt kvitton och ett och annat nagellack samt andra nödvändigheter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0