11. Berätta om hur dina framtidsdrömmar ser ut

Har tyvärr inte orkat ta itu med denna listan så får bli en recap igen. Hmh hur mina framtidsdrömmar ser ut? Som det ser ut nu så ska jag jobba i ett år till (har ju fått ett fast vikariat på den tiden) sedan resa i kanske ett halvår för att sedan jobba hela sommaren igen och sedan börja plugga. Tror att jag har hittat en linje som jag kommer att trivas med ska se om jag orkar läsa en kurs nu i vår som är en bra förberedning inför linjen. Dock brukar jag och planer inte gå något vidare bra ihop så får se vad som händer i framtiden...

Just nu är jag helt inne på jobb för trivs så jäkla bra och förhoppningsvis har jag då lyckats tjäna ihop tillräckligt med pengar för att uppleva världen.

Vart jag drömmer om att få åka är till Japan, USA, Sydamerika (hälsa på Felix släkt) samt Australien hade varit underbart, får se om jag någonsin kommer iväg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0