14. Berätta om ett fotografi som någon annan tagit på dig



Denna bild togs sommaren 2010 på nissi beach (Cypern). Minns denna dagen för jag och Felix var på stranden från morgon till kväll (då denna bild togs). Mot eftermiddagen blev vi så jäkla hungriga men stranden låg en bit ifrån stan. Jaja för att göra en lång historia kort beslutade Felix att gå och köpa mat och lilla lata jag låg kvar och solade. Minuterna gick och sedan t.om. timmarna. Jag var livrädd men visste inte alls vad jag kunde göra (ingen hade mobilen med) utan jag låg kvar. Tillslut kom han med kfc haha han hade visst gått enda in till stan för att han inte hittade något bra matställe. Först var jag förbannad för att jag var så orolig men sedan fick jag en grillad majskolv så att jag blev glad igen :D När vi hade ätit färdigt var det bara vi kvar på stranden och denna bild togs då.

NU ska jag sätta fart med städningen! Sedan planera juldukningen, bara tio dagar kvar och jag vet att tiden bara kommer att springa iväg nu det sista...jag vill ha mer jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0