9. Berätta om en av dina favoritlåtar



Igår var det sjukt kul, vi skrattade, drack vin, pratade, skrattade, åt godis, skrattade, pratade, sjöng, drack lite mer, åt massa...massa underbar mat på la copita. Och så fortsatte hela kvällen fram till midnatt då vi började bege oss hem igen..att börja klockan nio idag var däremot inte det roligase men det gick bra ändå. Om en timme åker jag till Kungsbacka för lite festligheter med mina fina där, kommer att sova över hos fina Cissi då jag jobbar dagen efter så uppdateringen imorgon blir nog sen:)

Just det till min favoritlåt så valde jag min absoluta favorit jullåt. Maybe this christmas av Ron Sexsmith. Hörde den första gången på ett o.c avsnitt och blev kär. Minns tyvärr inte hur jag laddar upp youtubeklipp här de verkar ha ändrat och har inte tid att fixa med det, men här är en länk till låten +texten :) trevlig helg på er!



Lyssna HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0