Do you still love her? -I can´t imagine the day I wont



Av bästa jobbet fick jag denna fina julklapp, så har nu under kvällen smörjt och skrubbat min kropp och målat naglar. Imorgon vankas den roligaste arbetsdagen på hela året, MELLANDAGSREA! Folk springer in i butiken så fort man öppnar dörrarna och hela butiken blir kaos efter endast några minuter...KÄRLEK. Älskar när det är mycket att göra och i år kan jag lova en grym rea, hela övervåningen i Borås city butiken kommer i stortsett vara fylld med rea bortsett från en del av underkläderna. SÅ KOM OCH FYNDA TILL HALVA PRISET!

Haha skämms lite över min så kallade julkalender, det gick ju sisådär, men här kommer i alla fall en recap på de sista dagarna:

18.    Berätta om en plats du absolut vill besöka innan du dör: NEW YORK FÖR STADEN VERKAR KUNG
19.    Berätta om en vän som bor långt bort: FINA UNDERBARA MUDDIS <3 SAKNAR HENNE SÅ
20.    Berätta om vad du önskar dig i julklapp: EN FRANSK BULLDOG OBS! FICK INGEN:(
21.    Berätta om någon som du älskar: FELICIO FÖR NÄR HAN TITTAR PÅ MIG BLIR JAG FULLÄNDAD
22.    Berätta om något som du är beroende av: FRANSKA BULLDOGAR, FINNS INGET FINARE?
23.    Berätta om ditt bästa julminne: ALLA JULAFTONAR ÄR BÄST OMÖJLIGT ATT VÄLJA
24.    Berätta om fem fina saker som har hänt under den här decembermånaden: SOFIA FICK EN FIN FLICKA OCH JAG BÖRJADE JOBBA MYCKET PÅ BÄSTA JOBBET, FIRADE LITE JUL MED DE FINASTE VÄNNERNA, JULPYNTADE, FIRADE JUL I VÅRT UNDERBARA HEM

GOD JUL RARINGAR


Kommentarer
Postat av: lollo

riktigt härlig blogg tjejen!

2012-01-04 @ 22:49:38
URL: http://lolloeeriksson.blogg.se/
Postat av: lollo

gud vad snygg blogg!

2012-01-04 @ 22:53:28
URL: http://lolloeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0