Tack för allt ♥♥♥

I fredags var det julbord med mina allra finaste ginatjejer i hela världen!! Vi åt underbar julmat, skrattade så att tårarna sprutade, lärde känna varandra på ett helt annat sätt, kramades, mindes, skrattade så oerhört mycket mer, dansade och tog farväl. När de höll ett avskedstal till mig, var tårarna inte långt borta och att de sedan hade köpt den finaste skjortan till mig var bara för mycket! Tack så himla mycket för allt tjejer, ni har lärt mig allt jag kan! Jag vill inte säga hejdå utan mer på återseende eftersom är helt säkert på att vi kommer att få träffas flera gånger till, ni tjejer och Kungsbacka kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta

Halvkassa bilder genom min iphone och såg nu att jag inte hade någon bild på fina Carola, får be Hanna att skicka bilder då hon hade systemkameran med :)

1:a bilden jag och Cissi, Cissi(Bästaste) och Lisa (sötast), Sanna (VM) och Jennie (butikschef, underbaraste), Hanna (snyggast), Paket och sist jag med mitt nya fina tillskott. Saknas på bild gör Carola (coolast)!

Kommentarer
Postat av: Sin Sisters - Hollywood stories

Söta söta du!! :) ge mig din mail adress så kan jag skicka några bilder från kvällen! :) Puss Hanna

2012-01-07 @ 00:22:57
URL: http://sinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0