2011

orkade inte blogga när jag kom hem igår. Vi gick på Meet the parents little focker som var rätt bra :) Som jag skrev på tidigare inlägg så har mkt hänt under tiden jag inte har bloggat (Skyller på att jag inte haft nån kamera då) . Men jag har varit på den traditionella julbord hos witter med vännerna, som alltid är lika uppskattad. jag har firat nyår med mina närmsta vänner, vilket var väldigt skoj för jag firar rätt sällan nyår just här i sverige. Senaste ggn jag firade nyår här var kanske 3 år sen(?). Det regnade dessutom på tolvslaget, då menar jag inte duggregn utan ösregnade! ni kan ju tänka er hur man ser ut efter ett sådant väder. jag har suttit på Bränneriet och tjötat i timmar om allt från How i met your mother till Asos. Och nu i Lördags firade vi min födelsedag, vilket var så sjuuukt skoj. Den kvällen blev många av med sin X&Y oskuld:) det bästa med allt var alla vänner som befann sig där med mig den kvällen. Ibland blir man så jädrans glad över vilka underbara vänner man har i sitt liv. Ni är guld värd för mig.

uppdateringen här har ju inte varit den bästa, jag vet. Men jag lovar här&nu att jag ska blogga så mkt jag kan. jag känner att suget att blogga kommer sakta men säkert tillbaka :)





Kommentarer
Postat av: TheShaker

<3<3<3 GULLIGAST! <3<3<3

2011-01-17 @ 19:15:24
URL: http://theshaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0