Coldplay♥

Var på Where the action is igår för att kolla på Coldplay, det va grymt! En av dom lyckligaste dagarna i mitt liv, absolut.  Vi hade så tur med vädret, sol hela dagen och inte ett enda molno itne nog med det, vi hade en super nice plats..precis vid staketet där det fanns en liten trappsteg som jag kunde stå på:) Coldplay va grym, det går bara itne beskriva med ord hur jävla bra dom är!  

Taack♥ Bästa presenten man kan få. Nu kan jag bocka av Coldplay från listan:) tack snälla för att du uppfyllde en av mina drömmar. Hela upplevelsen från igår kommer jag alltid bära med mig.






Kommentarer
Postat av: Gniztra

Söt blogg du har :-)

Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.



www.Gniztra.com



Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)

Puss

2011-07-21 @ 22:03:22
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0