Ett försynt hej



Lite sisådär med uppis men har ju inget att uppdatera om. Just nu borde mitt liv bestå av bara plugg men kan liksom inte sluta att drömma mig bort. Bort från allt, jag vill ju fan uppleva saker inte sitta hemma och plugga. Ser folk på facebook som upplever Asien eller bloggar som reser runt i Australien, fan vill ju med..att plugga vidare direkt var nog det sämsta beslutet jag fattat! Oavsett är jag här nu och har en apsvår tenta på måndag och kan väl kanske en femtedel behöver i alla fall kunna hälften;)

Förövrigt kanske den snyggaste bilden någonsin från hm´s magasin, vill ha allt.

-s

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad pluggar du? (:

2011-03-17 @ 00:46:20
Postat av: Zahra

Du är duktig steph.... jag är stolt över dig... keeep it up maaan :P

2011-03-21 @ 14:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0