It's always better when we're together



Fan. Fan. Fan på fredag är det dags för redovisningsstentan, önskar att jag kunde mer än vad jag kan men ska ge gärnet in i det sista.

Det var någon som undrade vad jag pluggar och jag pluggar till civilekonom. Vilket är döden om man precis som mig inte är så high på ekonomi men folket och högskolan i Borås är toppen:).

Btw hur fin är inte bloggen nu? Kicki har gjort ett strålande jobb, vill bara gå in och titta mest hela tiden för att den är så fin. Om ni inte lagt märke till det så ta muspekaren till headern så byts bilderna och fina budskap kommer fram:D. Genomtänkt och så fint gjort!

...Nu mera plugg

-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0