kommer inte på någon rubrik!





1, Älskar vindruvor! har blivit helt besatt av vindruvor, jag kan inte tänka mig utan dem.
2, Marshmallow Fluff har jag länge velat testa, köpte med mig hem igår och det smakade exakt som den skulle.. marshmallow:P. fast annorlunda konsistens.
3, Jag har börjat använda en produkt som heter Liz Earles Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanser. jag har börjat använda den här produkten i snart 2 veckor och tycker att den är grym! för er som inte vet så är jag väldigt paranoid när det kommer till att testa nya produkter, och denna produkt har jag researchat i säkerligen flera veckor innan jag gjorde en beställning. hur som helst är det  en rengöring i två steg, man massera in rengöringskrämen på torr hud och produkten ska då lösa upp sminket man har på ansiktet, smuts och fett. Därefter blöter man muslinduken (som man får med) med hett vatten och torkar bort det. klart!  En produkt jag rekommendera starkt!
4, min nya väska! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0