Dag 05 – Mina dåliga sidor





  • Som jag tidigare har nämnt så är jag en grymt dålig förlorare. Jag visar det kanske inte lika tydligt...eller jo gör nog det men inombords är det tio gånger värre. Därför undviker jag gärna sällskapsspel eller liknande när jag träffar nya personer. Mina vänner får dock stå ut med det ;)
  • Jag ger inte gärna folk en andra chans, detta gäller såklart inte småsaker men om någon har gjort något som verkligen sårat mig eller någon nära så har jag svårt för att förlåta. Jag tror inte att folk bara förändras, inte på en kort tid i alla fall.
  • Jag är en person som stör mig på småsaker. Om någon smaskar när den äter, eller trummar med fingrarna, stör mig ibland till och med på folk som läspar, vilket är hemskt för man kan inte hjälpa det. Detta är bara ett ytterst litet urval av allt som jag kan bli irriterad på, önskar verkligen att jag kunde låta bli.
  • Jag är ett riktigt kontrollfreak, inte så att jag behöver kontrollera allt egentligen men jag gillar att ha koll och därför hatar jag överraskningar. Jag gör allt i min makt för att klura ut allt från vad jag kommer att få i present till vad Felix planerar att vi ska hitta på, på årsdagen. Jag njuter lite av att klura ut, dock blir personen som planerar något speciellt inte alltid lika glad.
  • Min sämsta sida som visserligen bara jag själv märker av är att jag har lätt för att ta åt mig. Oavsett vem som säger något eller vad så kommer jag att analysera sönder det. Trots att jag kanske i stunden skrattar åt det så kan jag senare ta väldigt illa vid mig.
-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0