Dag 07 – Vänner

Eftersom jag fortfarande inte har tagit några bilder (kommer nån ggn nästa vecka, lovar!)  så kör vi på nästa punkt, alltså Vänner.

Vad vore livet utan vänner? jag skulle aldrig klara mig utan dom! Vänskap är något riktigt fint. Något man ska ta vara på.  Skulle jag inte ha mina vänner skulle jag känna mig fruktansvärt ensam, jag skulle inte ha någon att prata med, någon jag kunde lita 110% på. Alla mina vänner har en speciell plats, men vissa har en större plats än andra. Och det är dom jag tänkte skriva en extra rad om :)




Stephanie Andersson: Vi har känt varandra länge nu. Från Sjöboskolan till Bäckäng, i 10 år har vi känt varandra och gått i samma klass sen 4an, helt otroligt! Vi har gått igenom så mycket, allt från skratt till tårar. Vi har haft våra motgångar, vi har haft våra bråk. Men vi har alltid hittat tillbaka till varandra. Vi har en väldig speciell vänskap som jag inte finner ord för.. Finns nog ingen som vet mer om mig än du gör. Vi delar samma humor, nästan samma klädstil, vi tycker om samma saker, Det ända som skiljer oss åt på riktigt är kanske våra sätt att vara...eller nej, vi är nog rätt så lika där med:P Du är iaf min bättre halva, min starka halva. Vet nog ingen som är så stark som dig. Jag skulle aldrig klara av att leva ett liv utan dig. Det skulle hela tiden kännas som om någonting fattades.. Du är någon som jag kan kalla som syster även fast vi inte delar samma blod. och min kärlek till dig är som en syster. Syskon kärlek!:) . Jag tänker på våra gamla minnen ibland, jobbiga som lyckliga. Sitta vart som helst, på bussen, hemma, som nu framför datorn & le åt dom. Jag ser fram emot en massa mer minnen med dig<3




Linda Tran: Min 8del<3, vi har känt varandra hela livet! jag bråkade alltid med en tjej om Linda.. Alla ville hålla Linda i handen när vi skulle till lekparken men jag fick fan aldrig göra det! jag blev t om attackerad av Lindas mongo kusin.. den förbjudna vänskapen har vi haft! :) Vi har också gått igenom mycket, allt från skratt till "shake shake" på tidiga morgnar i Macau! Har så otroligt roligt med dig, vi kan sitta och prata i flera timmar varje dag utan att hålla tyst:) Du är en person som jag aldrig vill tappa kontakten med,  dig kan jag alltid luta mig mot även om du är den klenaste personen jag någonsin har träffat!  med dig kan jag kan vara hur ärlig som helst utan att behöva hålla ngt tillbaka. Vi båda tycker om chiffon och sushi dock har vi inte samma humor. Jag älskar dig så ofattbart mycket att jag aldrig skulle kunna beskriva min kärlek till dig med ord. du är en av mina absoluta bästa vänner och kommer alltid vara det!<3 du är guld värd!


NiGian: Jag kan inte få det här osagt. Innan vi ens föddes kände våra föräldrar varandra. Vi har haft våra "grill turné", vi har stått utanför elsborg matcherna och delat ut mc donalds kuponger. jag kommer aldrig att glömma dom tiderna. Var bara tvungen att skriva någon rad om dig, trots att vi inte umgås som förr så följer dom dagarna med mig dag för dag.
Alla minnen vi har tillsammans, speciellt alla grill-dagar.

Sista personen jag tänkte ta upp här är mor min!<3
visst är det klyschigt att säga att ens mor är sin bästa vän.. men så är det i mitt fall. Min mamma är min bästa bästa vän, ni som känner min mor ver hur hon är.. flummig .. galen .. kort.. fjortig. jag ligger varje kväll hos henne o pratar om allt, det kan vara vad som helst.  hon vet allt. jag kan inte beskriva med ord hur mkt hon betyder för mig. du är min stora inspiration, din energi & utstrålning<3


/ Kicki
Det här tog mig 5 tim att skriva.. många pauser mellan dom timmarn ska ni veta ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

:) <3

2011-05-21 @ 11:47:18
Postat av: Jonna

Naawwwee ♥ så söt

2011-06-09 @ 13:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0