Dag 08 – Om det här vore min sista dag

Om morgondagen var din sista dag vad hade du då gjort? Gjort något extremt som base jumping eller kanske bungyjump? Om det var min sista dag så hade jag inte gjort något extremt utan jag hade bara njutit.

 

Känns hemskt att planera sin sista dag, men kanske hade det varit enklare att gå bort om man fick ge alla ett ordentligt avsked…eller kanske inte ändå..

 

Om detta var min sista dag så hade jag först spenderat dagen med min fina familj ute i Rydboholm. Vi skulle grilla, hoppa i studsmatta och bara umgås. Jag hade samlat ihop syskonbarnen som jag är lite utav en storasyster till och kanske försökt säga något klokt och sedan pussat sönder dem!!

 

Efter en heldag av lek och massa…MASSA mat skulle jag bege mig mot in till stan igen för att besöka graven. För att sedan avsluta dagen med att träffa alla fina vänner. Vi skulle bara umgås och prata om allt och ingenting och dansa som aldrig förr.

 

Tillsist skulle jag dra mig iväg hem med min finaste och ligga i hans famn tills morgondagen kom….


Kommentarer
Postat av: TheShaker

Hej Kicki och Steph!!



Såg bilderna ni la upp! Det var tider det :D Jag kanske kommer hem till Sverige i Oktober, hoppas ni är hemma då?!



XOXO

/ Shakis

2011-09-01 @ 16:55:49
URL: http://theshaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0