Soulmate

Dag 7, vänner

 

Det är med dem som du skrattar så att tårarna sprutar och man inte längre kan stå, det är dem som håller om dig när allt känns svårt, det är med dem du delar de allra hemligaste hemligheterna med och det är kanske till och med dem som känner dig bättre än dig själv. Vänner är allt bra att ha!

 

Min finaste Ly. Det finns vänner och så finns det du, du är min allra bästa vän i alla kategorier! Du betyder så mycket för mig så det går inte att beskriva. Med dig behöver jag inte ens prata utan du förstår ändå, med dig kan jag vara mig själv till 100% och ingen har så kul som vi. I 10 år har vi nu känt varandra och det är med dig som jag delar de bästa minnena med och många…många fler minnen ska det bli! Vi har genomgått så mycket tillsammans från barn, till tonåringar och nu när vi ska bli vuxna. Du gör att det svåra känns lättare och att det bra känns roligare. Ett liv utan dig är inte värt att leva. Du är min soulmate och det kommer du alltid att vara. Glöm aldrig att du är vacker på både utsidan och insidan och ta aldrig onödig skit för du förtjänar så oerhört mycket bättre. Tappa heller aldrig bort din ärlighet för det är en så fin egenskap som tyvärr många saknar. Jag älskar dig <3


Madelen ”Muddis” Christiansen. Du är min äldsta vän och trots att vi inte längre träffas lika ofta så betyder inte det att du betyder något mindre. För du är fortfarande en av de viktigaste vännerna jag har. Du har alltid funnits där och jag kommer alltid att finnas där för dig <3

 

Frida ”Beares”. Du är också en av mina äldre vänner och fan vad kul vi har haft det tillsammans genom åren. En kaxigare och modigare tjej får man allt leta efter. Nu har vi dock glidit ifrån varandra lite men du kommer att vara bjuden på mitt bröllop +andra viktigheter för jag kommer aldrig att släppa dig som min vän <3


Muffin. Du var den blyga killen som man fick dra orden ur, men nu har du vuxit och blivit en av mina bättre vänner. Du är en sån fin person fastän du själv kanske inte alltid vet om det. Jag känner inte någon annan som har ett sådant fint hjärta som dig <3


Min Feeeliiiiiiiiiiiiiiiiz<3<3. Kan ju inte skriva om mina vänner utan att nämna killen som känner mig bäst i hela världen. Du var den finaste killen på skolan tyckte jag, sedan lärde jag känna dig och då upptäckte jag att du även är den finaste personen på insidan. Jag älskar dig så oerhört mycket <3

 

“If you're alone, I'll be your shadow.  If you want to cry, I'll be your shoulder.  If you want a hug, I'll be your pillow.  If you need to be happy, I'll be your smile.  But anytime you need a friend, I'll just be me.”




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0