Update / Det här åt jag idag

Har blivit tillsagd av Steph att uppdatera bloggen, för tillfälle har jag N O L L inspiration vilket resulterar inga bilder tagna dom senaste dagarna.. Skolan är rätt mycket i fokus just nu. Har tenta snart och jag känner mig oerhört stressad. När jag inte pluggar jobbar jag och när jag varken pluggar eller jobbar så har jag tusen andra grejer som måste göras.. det är helt enkelt lite mycket just nu.. Nu vet ni iallafall hur det ligger till.

Steph kommer imorgon med "Min dag i bilder" så jag måste rappa på lite nu så vi kan gå vidare!:) Jag har tyvärr inga bilder på vad jag åt idag.  hur som helst, Det här åt jag idag:  Jag hann inte äta frukost imorses. Till lunch åt jag en god hemmagjord sallad med kyckling.. mums! senare under dagen blev det en liten fika på Viskan o då åt jag en pariser våffla och drack isté...  och när jag kom hem från jobbet hade jag världens huvudvärk så det blev inget mer än saft. det var allt.  ehm.. känns jätte skumt att skriva om vad man har ätit under dagen..  

Pusssss!

/ K



1, bild från lektionen 2, Kärlek



Dag 01 – Om mig
Dag 02 – 10 låtar som får mig att känna mig på 10 olika sätt
Dag 03 – Vad bjuder jag på för mat?
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Mina dåliga sidor
Dag 06 – Min dag i bilder
Dag 07 – Vänner
Dag 08 – Om det här vore min sista dag
Dag 09 – Mina djur
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Det här är jag bra på
Dag 14 – Bloggfavoriter
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Mina förebilder
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favorit/värsta födelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Vad spenderar du mest pengar på?
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bra
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Min tro
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – 10 saker du inte vet om mig
Dag 30 – Mina mor-/farföräldrar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0