Fredagsplugg och "roliga listor"

Hittade denna listan på bloggen: Niotillfem

Bör plugga men det är så mycket roligare att göra annat.... Ly svara på denna listan med så du kan roa dig lite på jobbet ;);)!

-S


Matvanor:



Bästa maträtt? Sushisushisushi, skaldjur, sjögräs ja allt ifrån havet och Felix pepparbiff med fantastiska wokgrönsaker till <3                                                                                                                                        Bästa efterrätt? Pepparkakscheesecake, blåbärspaj med MASSA vaniljsås eller en tallrik med färska jordgubbar och mjölk till.
Bästa dryck? Brämhults juice apelsin!!!
Hatdryck och maträtt? Kaffe och fiskbullar
Bästa alkoholdryck? Strongbow
Använder du smör på smörgåsen? Ja såklart fast inte mycket, gillar inte smörsmaken men det blir för torrt utan.
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis!! Mums helst ”lakritsspöken” och ”Fingerchoklad”.
Bästa soppan? Mammas räksoppa <3<3
Favoritglass? Magnum strawberry white



Shoppingvanor:



Hur mycket shoppar du för varje månad? Svårt, har ingen koll egentligen, hade dock varit klokt att ha det. Kanske 1500 kronor:O:O men jobbar ju i butik så ”måste” ha nya kläder därifrån.
Har du mer skor än kläder? Hade gärna sagt ja för tycker att det är så otroligt fint med fina skor, men är tyvärr för feg så går istället i samma skor dagarna i ända.
Favoritplagg? Klänning!! Bär dock mycket jeans
Favoritfärg på kläder? Pasteller på våren/sommaren annars svart
Favoritfrisyr? Utsläppt alla gånger, just nu vill jag gärna ha mittbena och luggen uppsatt.
Bästa mönster? Svag för prickigt eller hjärtmönstrat
Bästa accessoar? Min ”igelkottsring”
Underkläder? volangtrosor och rosetter
Hatplagg? Mjukisbyxor inte hemma nödvändigtvis utan folk som går ut med dem!



Arbete, utbildning:


Jobbar eller pluggar du? Jag pluggar till civilekonom och extrajobbar på Gina tricot.
Vad vill du bli? Om jag ändå visste! Men kanske något inom mode.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Älskar mitt jobb men utbildningen är inget vidare förutom mina fina vänner <3<3
Är lönen viktigast? Förr har jag alltid trott det, men nu börjar jag förstå att det är viktigast att man trivs med det man gör för annars blir det så grymt jobbigt att gå upp på mornarna!!



Lite allt möjligt:



Har du barn? Nej inga barn!! Inga lär det heller bli förrän om kanske 8 år, först vill jag resa och hinna få ett ordentligt arbete.
Är otrohet okej? Aldrig ok!
Älskar du någon? Feeeeeeeeeeeliiiiiiiiiiiiiiiiz <3
Betyder familjen mycket för dig? Ja såklart, de kommer alltid att finnas där för mig och jag där för dem<3
Vart åker du helst på semester? Någonstans där jag tidigare inte varit
Bästa klimatet? Vindstilla och lite lagom varmt så att man kan gå utan jacka
Hemmafest eller krogen? Hemmafest med plats för dans :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0