äntligen!



Tentan i torsdags gick åt skogen, men den i fredags känndes mkt bättre. Hoppas på bra resultat på nån av dem i alla fall! Nu är tentaperioden över för min del och detta firades på X&y i fredags med Sahara Hotnights. Helgen har bestått av mkt vilande, har tagit det lugnt helt enkelt. Idag har vi kollat runt lite efter en dator till mig.. hittar ingen direkt jag vill ha ännu. Behöver verkligen en ny dator som jag kan ta med mig till skolan, den jag har nu är alldeles för stor och ipaden är svår att anteckna. i landsproblem.  Nu blir det Rachel! pusspuss!

Kicki

Kommentarer
Postat av: One Piece mönster

Rachel Ray?

2011-11-07 @ 13:00:09
URL: http://www.sparkdrakt.se/monster/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0