Gina tricot ♥ Makeup




Igår började Gina tricot sälja både nagellack och läppglans, en för 39:- och tre för 99:-.

Till personalrummet fick vi lite tester så igår på rasten provade jag det vinröda nagellacket. Syns inte jättebra på bilden men riktigt schysst färg och den klarade av en halv dag på jobbet vilket inte är illa pinkat. Läppglanset har jag inte provat men de andra tjejerna var positivt överraskade :)

Jag ska önska mig ett gäng färger till julstrumpan. Btw ENDAST 1 MÅNAD KVAR TILL JUL!!!

Mycket har hänt sen sist, har bland annat hittat en soffa till vardagsrummet med de perfekta måtten! Får se när den kan flytta in. Har även lyckas kamma hem fast tjänst på det bästa jobbet!! Hej överlycklig tjej :D

-S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0