Lets start with forever

Hej!
Tiden har gått så fort, kändes som jag bloggade för 3 dagar sen. Skolan tar väldigt mkt tid nu när vi har börjat med två nya kurser. Management och sys design. Jag har det tufft nu med sys designen om jag ska uttrycka det lite lätt, den är allmän tråkig och inte min grejj. Men lite skoj har jag i alla fall haft. I lördags var jag och ett gäng sköna människor och spelade laserdom. jag har aldrig gillat sånt och lär nog inte göra det heller! Haha jag lyckades gå in i en vägg och ramla ett antal ggr(!!) och det slutade med såklart att jag hamnade sista på listan och gjorde så att mitt lag förlorade, ja ni ser ju. Sedan drog vi och käkade thaimat på Golden.. Pataya är mumsig där! :) kvällen slutade med vip vimmel. Igår skulle jag egentligen gå på twilight med min pepparkaka Steph men min lilla workaholic kunde inte så jag fick ta med snälla Amanda. Alltid trevligt att vara med henne. Twilight va helt ok, hade förväntat mig lite mer. Men men. Tillbaka till Borås fikade vi med Jillian:) allt va så mysigt igår. Behövdes verkligen en sådan dag! Så taack tjejer! Annars har jag jobbat på Pulsen och där trivs jag som bara den. Jobbar med trevliga människor som jag har väldigt skoj med.

Puss
Kicki

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0